فروش‌ویژه!

کفپوش پی وی سی آلپر کد 205

تومان238,000

+ Free Shipping

 

از جمله کفپوش های پرطرفدار کفپوش پی وی سی سایز 120*20 سانتی متر می باشد که با برند ALPER FLOORING با طرح های متنوع چوب به بازار عرضه گردیده است. کفپوش پی وی سی 120*20 به دلیل داشتن لایه‌های مقاوم به سایش مناسب استفاده در محیط های پرتردد مانند فروشگاه ها، رستوران ها، بیمارستان و … می باشد.

از مهم ترین ویژگی های این نوع کفپوش مقاومت در برابر ضربه می باشد. در محیط‌های پرتردد ممکن است ضربه‌های مکرر به کفپوش‌ها وارد شوند؛ بنابراین، آن‌ها باید دارای مقاومت مناسب در برابر ضربه باشند. به طور کلی، کفپوش‌های پرتردد پی وی سی به علت ویژگی‌های عملکردی و زیبایی‌شان، در بسیاری از بخش‌ها و مکان‌های مختلف جهت پوشش کف‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ویژگی های کفپوش PVC

ماندگاری بالای کفپوش پی وی سی

پلی وینیل کلراید در واقع نوعی پلاستیک است و مقاومت بسیار بالایی در برابر تغییرات دمایی ، سایش و اصطکاک دارد.

کفپوش ضد آب

کف پوش PVC ، برخلاف پارک چوب و لمینت کاملا مناسب مکان های مرطوب است. این محصول صد در صد ضد آب است. و این ویژگی باعث شده برای فضاهای مختلف از خانه گرفته تا اداره، بسیار مناسب باشد.

کفپوش ضد آتش

کفپوش پی وی سی مقاومت بسیار بالایی در برابر آتش و حرارت دارد. این ویژگی مخصوصا در آشپزخانه و محیط هایی که احتمال افتادن آتش و اجسام داغ روی کفپوش بسیار بالاست ، حائز اهمیت است.

عایق صدا

قدم برداشتن روی کف پوش PVC، صدایی تولید نمی کند و بسیار بی سر و صداست. این ویژگی در آپارتمان ها، محیط های اداری و آموزشی ، اهمیت ویژه ای دارد. علاوه بر این کفپوش PVC ، صدا را به میزان قابل توجهی به خود جذب می کند و در نتیجه انتقال آن جلوگیری خواهد کرد.

صرفه جویی در انرژی

کفپوش پی وی سی، با جلوگیری از هدر رفت و انتقال گرما ، به حفظ انرژی و صرفه جویی در آن ، کمک می کند.

کفپوش آنتی باکتریال، ضد حشره و کپک

کفپوش پی وی سی ، دارای خاصیت انتی باکتریال است و باکتری و نمی توانند روی سطح آن در بافت آن رشد و تولید مثل کنند. همچنین بر خلاف پارکت چوب و لمینت ، حشرات به آن جذب نشده و قادر به آسیب رساندن به آن نیستند.

تنوع در طرح و رنگ

کف پوش پی وی سی، در طرح و رنگ های متنوع مناسب با انواع سبک های طراحی داخلی است. تنوع رنگی بالای محصولات ما با تمام سلایق سازگار است و انتخاب شما را آسان تر می کند.

حالت ارتجاعی کفپوش پی وی سی

کف پوش PVC دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی است و برخلاف سنگ ، کاشی ، پارکت چوب و لمینت که مستعد شکستن هستند، بر اثر ضربه به هیچ وجه نمی شکند.

 

 

سبد خرید
تماس خرید و مشاوره